';

ONZE DIENSTEN

 VOLLEDIGE LOGISTIEKE ONDERSTEUNING VOOR WEBWINKELS

eWarehousing is gespecialiseerd in e-fulfilment. Dat houdt in dat wij alle logistieke aspecten van uw webwinkel uit handen nemen. Ons belangrijkste doel is logistieke zorgen wegnemen en consumenten tevreden te houden. 

Image

WAAROM UW LOGISTIEK UITBESTEDEN?

Het uitbesteden van uw logistieke handelingen aan eWarehousing biedt diverse voordelen:

BESPAAR RUIMTE
Uw webshop goederen worden veilig en onder de juiste condities opgeslagen en beheerd.
BESPAAR TIJD
Alle orders, retouren en vragen van de consument worden door onze betrokken professionals efficiënt en vakkundig verwerkt.
BESPAAR GELD
Door goederen bij eWarehousing op te slaan bespaard u de kosten van een bedrijfspand en het personeel.
ZEKERHEID
Wij zorgen ervoor dat alle pakketten op tijd, en op de correcte manier verstuurd worden.
CONTROLE
U behoudt altijd controle en overzicht op uw logistieke administratie via het digitale klantportaal.
SNELHEID
Onze digitale technologie en fotostudio geeft de mogelijkheid om snel te schakelen, ook bij wijzigingen in het assortiment en verkoopvolumes.
  • OPSLAG & BEHEER

    De goederen liggen veilig en geconditioneerd in ons magazijn. Wij ontvangen goederen vanuit de hele wereld. Na controle en telling worden deze producten zorgvuldig opgeslagen. Alle voorraad wordt geregistreerd in het door onszelf ontwikkelde Warehouse Management System. Dit geeft ons en onze klanten, op elk moment online of via de app, inzicht in elke logistieke beweging.

  • PICK & PACK

    Online bestellingen komen direct in ons WMS terecht. Hierdoor kunnen wij snel schakelen en de orders verwerken. Vervolgens worden de producten op correcte wijze ingepakt zodat deze veilig aan de vervoerder kunnen worden overgedragen. 

  • VERZENDEN

    Doordat eWarehousing  al jaren actief is in de logistiek heeft dit ons duurzame en betrouwbare partners in vervoer opgeleverd. In goede samenwerking met diverse vervoerders, kunnen wij er voor zorgen dat de pakketten snel en efficiënt bij de ontvanger aankomen.

  • RETOURNEREN

    Wij zien een snelle retour verwerking als een belangrijk onderdeel van onze fulfilment diensten. Op de retour afdeling worden geretourneerde artikelen vakkundig en met zorg behandeld. Na een kwaliteitscontrole wordt het artikel volgens de afgesproken procedure verwerkt. Bovendien worden alle retouren direct opgeslagen in het systeem, zodat u altijd inzicht heeft in het retourproces.

CONTROLE EN INZICHT

IN JE LOGISTIEKE ADMINISTRATIE

  • Flexibiliteit en controle, ook bij wijzigingen in assortiment of verkoopvolumes

  • Onze logistiek is gekoppeld aan de beste technologie en zichtbaar in het klantportaal

  • Via de app of online 24/7 toegang tot het digitale klantportaal

  • Altijd directe inzicht in uw voorraadbeheer en financiën

GOEDE AFSPRAKEN

EN ADVIES VAN BETROKKEN PROFESSIONALS

  • Ons callcenter team beantwoordt alle vragen van de consument

  • Een helder en passend advies van onze e-fulfilment professionals

  • Flexibiliteit in diensten; kies zelf wat bij u past of laat u hier in adviseren

  • Duidelijke communicatie staat voorop, zodat u altijd weet waar u aan toe bent

  • Wij regelen optimale inkoopplanning en maken goede afspraken met vervoerders

ALTIJD BEREIKBAAR

VOOR U EN UW KLANTEN

  • Ons callcenter team beantwoordt alle vragen de consument

  • Telefonisch, per email of via de chat ondersteunen zij uw verkoop met een goede klantenservice

  • Wij handelen en werken altijd alsof uw webwinkel onze zaak is

  • Voor jou zijn wij 24/7 bereikbaar via email en telefonisch op werkdagen van 9.00u tot 20.00u

DE FOTOSTUDIO

In onze fotostudio worden uw producten, indien gewenst, op een professionele wijze gefotografeerd. Op deze manier zijn nieuwe producten direct beschikbaar voor online verkoop.

VEELGESTELDE VRAGEN

De meest gestelde vragen hebben wij op een rijtje gezet. Uiteraard zijn wij altijd bereikbaar via telefoon +31 (0)18 – 66 12 267 of e-mail (info@ewarehousing.nl) bij overige vragen of om een afspraak te maken.