Image Alt
FAQ

Veelgestelde vragen

Wat kan eWarehousing voor mij als webwinkelier nu betekenen?

  • Volledig voorraadbeheer, uw goederen worden in ons centrale magazijn opgeslagen en worden vanuit daar verpakt en verstuurd naar uw klanten;
  • Volledig klanten contact center, een professioneel goed opgeleid team van medewerkers die vragen van uw klanten kunnen beantwoorden;
  • Volledig administratie, als webwinkelier krijgt u toegang tot ons administratiepakket waarin uw volledige administratie wordt bijgehouden;
  • Advies, met behulp van partners (veelal specialisten op een vakgebied) kan eWarehousing u advies geven om uw webshop tot een nog groter succes te maken.

Moet ik alle diensten bij eWarehousing afnemen?

Bij eWarehousing kunt u zelf bepalen welke diensten u afneemt.

Heeft eWarehousing ook een magazijn waar ik persoonlijk de status van mijn voorraad kan beoordelen?

Als klant van eWarehousing bent u op onderstaand adres altijd van harte welkom om uw goederen te zien en/of te voelen.

 

eWarehousing BV
Nijverheidsweg 27
3274 KJ Heinenoord

Hoe word ik klant bij eWarehousing

Telefonisch kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar het volgende nummer +31 (0)18 – 66 12 267. U kunt eventueel ook een mail sturen naar info@ewarehousing.nl of ons contactformulier invullen.

Welke kosten zijn er verbonden aan de dienstverlening van eWarehousing?

Iedere klant kent zijn/haar eigen wensen en behoeften, het is daarom niet zonder meer aan te geven welke kosten er verbonden zijn aan de dienstverlening. U kunt een indicatie van de tarieven krijgen via onze calculator. Wilt u exact weten welke kosten verbonden zijn aan uw specifieke situatie klik dan hier en vul het aanvraagformulier in. Wij nemen contact met u op zodra het ingevulde formulier bij ons binnen is. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen door te bellen naar het volgende nummer +31 (0)18 – 66 12 267.

Zijn mijn goederen wel veilig?

eWarehousing heeft haar magazijn goed beveiligd. Ook werken wij met vaste groep mensen die elkaar goed kennen met hoge mate van sociale controle. Zij gaan zorgvuldig om met uw producten bij inslag, picking en verzenden. Verzekering van uw producten gebeurt over het algemeen door de webwinkel zelf.

Hoe gaan jullie (eWarehousing) om met retourzendingen?

Op uw site plaatst u een linkje naar de retourenpagina van eWarehousing. Uw klant meldt de goederen die hij/zij retour zendt aan en ontvangt direct een bevestiging inclusief een te printen adreslabel. De klant draagt zelf zorg voor het vervoer naar eWarehousing. Zodra wij de retouren in ontvangst hebben genomen controleren wij de staat van de goederen. Als deze voldoen aan de kwaliteitseisen, die door u zijn opgegeven, dan worden de goederen retour geboekt in de voorraad.

Mijn klanten bestellen regelmatig cadeauverpakking. Is dat mogelijk?

Ja, eWarehousing verzorgt ook cadeauverpakkingen en andere bijzondere verpakkingen.

Kan ik mijn assortiment bij eWarehousing net zo snel (en makkelijk) aanpassen in mijn webshop?

Zodra u wijzigingen doorvoert in uw webshop zal eWarehousing daar automatisch van op de hoogte worden gesteld. Het enige waar u voor moet zorgen is dat eWarehousing ook de juiste goederen heeft.

Hoe verloopt de communicatie tussen mij als klant en eWarehousing in de praktijk?

Veel van de communicatie verloopt via de klantenportaal en e-mail, waardoor we snel kunnen schakelen en zaken meteen implementeren en vastleggen. U kunt ook altijd bellen met ons team van specialisten die u direct te woord zullen staan bij vragen.

Het uitbesteden van mijn voorraad en orderafhandeling is toch veel duurder dan als ik het zelf doe?

Een klant van eWarehousing is vaak juist goedkoper uit dan als hij/zij dit zelf had gedaan. U bespaart op verzendkosten, opslag, tijd en eventueel personeel. Doordat u exact weet welke kosten verbonden zijn aan het uitbesteden heeft u een volledig beeld en weet u wat u onderaan de streep overhoudt. U hoeft geen extra personeel aan te nemen bij pieken in de ordervolumes.

Wat gebeurt er bij fouten?

Het team van eWarehousing, de IT en processen zorgen er voor dat het foutenpercentage laag is. Gemiddeld wordt 99,92% van de orders op juiste manier gepickt en verzonden. De enkele fouten die gemaakt worden zullen op kosten van eWarehousing snel en vakkundig worden opgelost naar tevredenheid van de eindconsument.